Aquest dijous 2 de novembre a 2/4 de 8 del vespre al Teatre Municipal de Manlleu tindrà lloc la projecció de “La dona de la muntanya”. La Ginesta Mary, presidenta del GDT, introduirà el debat posterior a la pel·lícula. L’entrada és gratuïta.
Sinopsis: Als seus 50 anys, la Halla, professora de cant, declara la guerra a la indústria local de l’alumini, que està contaminant el seu país. Per tal de protegir el medi ambient a Islàndia, pren tot tipus de riscos. Però la seva situació podria canviar amb l’arribada inesperada d’una carta que dóna llum verda per fi als seus tràmits d’adopció d’una nena.
Més informació: https://www.manlleu.cat/pl9/temes/informacio/agenda/id4509/cicle-de-cineforum-agenda-2030-projeccio-film-2.htm?data=02%252F11%252F2023%2B19%253A30